.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حزب‌الله این‌بار گنبد آهنین را هدف گرفت
حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن سایت سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
حزب‌الله این‌بار گنبد آهنین را هدف گرفت

حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از حمله به ۲ پایگاه رژیم اشغالگر، در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن سایت سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

 

در بیانیه حزب‌الله لبنان در این باره آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۱:۲۰ صبح روز پنجشنبه با ۲ فروند پهپاد تهاجمی به یکی از سایت‌های سامانه پدافندی نیروی هوایی و سکوهای گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک «کفربلوم» حمله کردند.

 

بر اساس گزارش شبکه المیادین، طبق این بیانیه، در این حمله اهداف مورد نظر به صورت مستقیم و دقیق هدف قرار گرفته شدند.

 

این حمله درحالی انجام شده است که مقاومت لبنان ظهر امروز نیز دو پایگاه «الرادار» و «جل العلام» را در منطقه «الجلیل غربی» هدف قرار داده بود.

 

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده‌است.

 

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده‌است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

 

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده‌است.

 

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در سخنرانی اخیر خود گفت: «ما را با تیپ‌های خسته، شکست‌خورده و هراسان در شمال غزه تهدید می‌کنند؛ به شما می‌گوییم که خیلی خوش آمدید. کسی که باید از جنگ بترسد، اسرائیل و کابینه و شهرک‌نشینان آن هستند. ۹۹ روز است که ما آماده جنگ هستیم و از آن نمی‌ترسیم و بدون سقف و محدودیت و قید و شرط مبارزه می‌کنیم.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.